Aktualności

Wycieczka do Krakowa

Kraków Stare Miasto - Artykul - VisitMalopolskaW dniach 30.05-02.06 klasy ósme i siódma naszej szkoły były na wycieczce w Krakowie.

Pierwszego dnia, dojechaliśmy do Oświęcimia około godziny 13:30. Tam od godziny 14:00 do godziny 16:30 zwiedzaliśmy Muzeum Auschwitz- Birkenau z przewodnikiem. Dowiedzieliśmy się tam wielu rzeczy o historii II wojny światowej oraz wiele rzeczy otworzyło nam oczy na to, jak to naprawdę wyglądało. Około godziny 17:00 przyjechaliśmy do Krakowa, gdzie zostawiliśmy walizki w hostelu TARA i około godziny 18:00 poszliśmy na obiadokolację w restauracji na Kazimierzu. Następnie wróciliśmy do hostelu i mieliśmy czas na zaaklimatyzowanie się i odpoczynek.

Wycieczka do Poznania

19 maja 2023 r. uczniowie klas piątych uczestniczyli w wycieczce do Poznania. Celem wycieczki było zwiedzanie miasta i poznawanie jego historii, zabytków i atrakcji. Uczniowie uczestniczyli w pokazie wypieków rogali świętomarcińskich, zwiedzili stary rynek, jednak największą atrakcją okazała się wizyta w ZOO - idealne miejsce dla miłośników zwierząt, szczególnie wizyta u małp. Dzień minął bardzo szybko i intensywnie, późnym wieczorem wróciliśmy do Golczewa.

13-06-2023

Konkurs recytatorski "Spotkanie z Julianem Tuwimem"

Uczniowie klas 1-3 zakończyli zmagania w ramach konkursu recytatorskiego. Celem konkursu było zainteresowanie dzieci poezją Juliana Tuwima, rozwijanie zdolności recytatorskich, prezentowanie i promowanie talentu uczniów oraz zachęcanie do publicznych występów. Każda klasa wytypowała dwóch reprezentantów do ścisłego finału. Przygotowane recytacje były oceniane przez Komisję z uwzględnieniem pamięciowego opanowania tekstu, interpretacji słownej oraz ogólnego wrażenia artystycznego.

więcej »

« poprzednie 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27  [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 367   następne »