2017-04-10 22:01:30

Szóstoklasiści w roli nauczycieli

Uczniowie klas szóstych wcielili się w rolę nauczyciela i prowadzili zajęcia w klasach I-III. Tematem zajęć były obwody elektryczne. Przygotowane projekty na zajęcia techniczne posłużyły jako element przeprowadzanych doświadczeń z prądem.  Każdy zespół szóstoklasistów miał za zadanie przedstawić swój projekt i omówić, z jakich elementów się składa: przewody, źródło prądu, żarówka lub silniczek, włącznik. Doświadczenie prądem pozwoliło młodszym dzieciom poznać skąd się bierze światło, ale także rozbudziło ciekawość. Wielu z nich stwierdziło, że spróbuje wykonać podobny obwód elektryczny z rodzicami w domu. Starsi koledzy natomiast wykazali się dużymi zdolnościami, cierpliwością i bardzo dobrze przekazali wiedzę techniczną. Znakomicie prowadzili dialog, sprawdzając stopień zapamiętania materiału. Brawo szóstoklasiści!

GALERIA