2019-10-04 08:46:15

Sprawozdania szóstoklasistów

Mistrzostwa świata federacji tańca IDO w Děčín

W dniach od 19 do 22 września 2019 roku pojechałam wraz z dziećmi ze Szkoły Tańca Keep na mistrzostwa świata do Czech. Mistrzostwa federacji tańca IDO odbywały się w miejscowości Děčín. Jechaliśmy z trenerami, aż siedem godzin z małymi przerwami. Po przyjeździe zameldowaliśmy się w Hotelu Pomezi w Cinovec. Mieliśmy piękny pokój na ostatnim piętrze z widokiem na góry. W pokoju było nas aż osiem. Kiedy się przepakowaliśmy poszliśmy na kolację, a po niej z powrotem do swoich pokoi. Po krótkim czasie poszłam się wykąpać, a następnie zasnęłam.
      Następnego dnia, wcześnie rano, pojechaliśmy autobusem na halę sportową, w której odbywały się mistrzostwa  Street Dance Show. Hala nazywała się „Zimni Stadion” w tłumaczeniu Zimny stadion. Właśnie tego dnia tańczyłam wraz z Zuzią duet, zajmując w półfinale dziesiąte miejsce z czternastu duetów. Po ogłoszeniu wyników pojechaliśmy do hotelu na kolację, następnie umyłam się i poszłam spać.
       Kolejnego dnia, po wymeldowaniu z hotelu Pomezi w Cilnovec pojechaliśmy autokarem na halę w Děčín.
W tym dniu tańczyłyśmy choreografię „Shopoholic”, a nasza koleżanka solówkę, i ona i my dostaliśmy się jedynie do półfinału zajmując z formacją czternaste miejsce, a solo dwunaste. Po posiłku poszliśmy ponownie na halę sportową oglądać grupy, które dostały się do finału. Późnym wieczorem pojechaliśmy zakwaterować się w drugim hotelu. Hotel Ubytování U Pekaře znajdował się w centrum Děčín. Nikt nie miał ochoty na rozmowę
i poszliśmy spać. Następnego dnia w południe kolejny raz  udaliśmy się na halę. W tym dniu tańczyła miniformacja Keep Smile. Po dostaniu się do półfinału, ostatecznie zajęły dwunaste miejsce. Po wynikach poszliśmy do hotelu, spakowaliśmy swoje rzeczy i wsiedliśmy do autokaru. Ruszyliśmy w stronę domu. Po drodze zatrzymaliśmy się na kolację w McDonald’s, a następnie jechaliśmy dalej.
      Około 1.30 w nocy dojechaliśmy na miejsce. Pod restauracja Herbowa czekali rodzice, którzy przygotowali dla nas i trenera powitanie. Były serpentyny, ryż, picolo oraz bukiet kwiatów dla naszej trenerki.
      Te cztery dni były najwspanialsze w moim życiu. Mam nadzieje, że za rok również tam pojedziemy. To była wspaniała przygoda.

Olimpia Kucharska

Wyjazd do teatru w Gryfickim Domu Kultury

Dnia 23.09.2019 roku nasza szkoła zorganizowała dla klas VI – VIII wyjazd na przedstawienie teatralne
pt. „Opowieści biblijne”. Spektakl ten miał miejsce w Gryfickim Domu Kultury, przygotowany przez Teatr Artenes z Wrocławia.
      Występowało w nim czworo aktorów, którzy przenieśli nas w świat ze Starego Testamentu. Przedstawili nam cztery opowieści tj. „Stworzenie świata”, „Adam i Ewa”, „Kain i Abel”, „Syn marnotrawny”.
     Aktorzy wykazali się świetną grą. W każdej z opowieści byli ubrani w charakterystyczny sposób, podkreślała to też scenografia i gra świateł podczas spektaklu.
Uczniowie mieli różne zdania i odczucia po przedstawieniu. Nie wszyscy potrafili odpowiednio zachować się w teatrze.
    Mnie osobiście sztuka bardzo się podobała. Z chęcią obejrzałbym inne przedstawienie w wykonaniu tych aktorów.