2023-06-14 13:57:00

Biwak w Pobierowie

Dnia 05.06 o godzinie 9:00 klasa 6b i 7a wyruszyły na trzy dniową wycieczkę do Pobierowa.
Celem biwaku do Pobierowa było zwiększenie wiedzy uczniów na temat geografii, biologii i historii, poprzez poznanie unikalnych cech i zjawisk występujących w przyrodzie w okolicy Pobierowa. Około Godziny 10:00 dojechaliśmy na miejsce, pierwszego dnia po rozpakowywaniu się i zapoznanie się z miejscem pobytu odbyła się zbiórka o godzinie 11:30. Pierwszym miejscem do którego się udaliśmy była plaża w Pobierowie spędziliśmy tam pół godziny. Następnie postanowiliśmy obejrzeć Hotel Gołębiewski w Pobierowie po spędzeniu czasu na robienie zdjęć i przyglądanie się hotelowi wyruszyliśmy na obiad który odbył się o godzinie 14.30. Po obiedzie udaliśmy się do schroniska młodzieżowego i każdy miał czas na odpoczynek , około godziny 18 wyruszyliśmy do Pustkowa na piechotę by obejrzeć Bałtycki Krzyż Nadziei. Po całym dniu wrażeń wróciliśmy do schroniska po godzinie 20:00, zjedliśmy kolacje przygotowaną samodzielnie.

Następnego dnia o godzinie 8.30 zeszliśmy na śniadanie, po posiłku udaliśmy się do pokoi.
Po śniadaniu udaliśmy się na spacer do Trzęsacza, skąd pojechaliśmy wąskotorówką do Niechorza.  W Niechorzu zwiedziliśmy miejscowość i weszliśmy na latarnie morską, ponownie wróciliśmy kolejką do Trzęsacza gdzie tam odwiedziliśmy Muzeum multimedialne w Trzęsaczu po zwiedzeniu muzea zwiedzaliśmy ruiny kościoła. Do Pobierowa wróciliśmy pieszo.

Trzeciego dnia po śniadaniu wyszliśmy na plaże gdzie odbyły się gry i zabawy.
Następnie udaliśmy się na posiłek i kupowanie pamiątek. Około godziny 18:00 wróciliśmy do Golczewa, gdzie zostaliśmy odebrani przez naszych rodziców.
Mieliśmy bardzo udaną wycieczkę, podczas której mieliśmy okazję zobaczyć wiele ciekawych miejsc i atrakcji. Pozostaną nam miłe wspomnienia z tego biwaku.
Chcielibyśmy podziękować organizatorom wycieczki szkolnej pani Bożenie Mańczak, Joannie Sztukin, oraz pani Ewie Janus. Za wspaniałą przygodę i niezapomniane wspomnienia  które zapewniła nam ta wyprawa. Dziękujemy za wspaniałą opiekę i profesjonalizm w organizacji. To było naprawdę niezwykłe doświadczenie, za które jesteśmy wdzięczni.